G-ZSJQ823QNJ
PolskiEnglish
Waluta :
Regulamin sklepu



Regulamin sklepu internetowego www.decorer.pl

Obowiązuje od 1.01.2023 r.


I. Definicje

§ 1

W niniejszym regulaminie sklepu internetowego www.decorer.pl zwanym dalej „Regulaminem", pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

  1. Sprzedawca" – DECORER Elżbieta Pająk wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, z siedzibą w Krakowie, ul. Słowicza 9a, 31-320 Kraków, NIP 6861471833, e-mail: decorer@decorer.pl, nr tel. 604 779 443. Adres do korespondencji: ul. Słowicza 9a, 31-320 Kraków

  1. Sklep" – Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej https://www.decorer.pl oraz jej podstronach,

  2. Klient" – Użytkownik posiadający pełną zdolność do czynności prawnych (a także posiadający ograniczoną zdolność do czynności prawnych, jeśli działa za zgodą swoich rodziców lub opiekunów) i tym samym uprawniony do składania ofert na zakup produktów prezentowanych w Sklepie, osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

  3. Konto" – konto Klienta prowadzone bezpłatnie przez Sprzedawcę, w którym znajdują się podane przez Klienta dane osobowe oraz historia zamówień w Sklepie,

  4. Konsument" – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu Cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

  5. PB jednoosobowy" – osoba fizyczna zawierająca w ramach Sklepu ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,

  6. Polityka" – Polityka prywatności i plików cookies, dostępna pod adresem:

     

II. Postanowienia ogólne

§ 2

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów polegających na umożliwieniu im bezpłatnie stworzenia swego Konta w Sklepie, a następnie zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu, za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu.

§ 3

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy)



§ 4

Zdjęcia i opisy towarów, znaki towarowe oraz inne materiały znajdujące się na stronie głównej i podstronach Sklepu stanowią własność intelektualną Sprzedawcy. Ich wykorzystywanie bez zgody Sprzedawcy może stanowić naruszenie praw autorskich.

§ 5

  1. Ceny towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu, cen towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów.

  2. Podane w Sklepie ceny towarów nie obejmują: kosztów przesyłki. O kosztach tych Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia.

§ 6

Dokonanie zakupu w Sklepie może nastąpić bez zakładania Konta albo po jego założeniu.

§ 7

Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski, pozostałych państw Unii Europejskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej.

§ 8

  1. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczający jest: dostęp do Internetu, posiadanie adresu e-mail oraz standardowy system operacyjny i przeglądarka internetowa.

  2. Do prawidłowego korzystania z Konta, a także złożenia zamówienia wymagane jest włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej. Pliki cookies służą do utrzymania sesji Klienta po zalogowaniu się do Konta oraz do utrzymania procesu składania zamówienia, a także do utrzymania prawidłowego działania strony www oraz celów statystycznych. Możliwe jest następnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dostępne w przeglądarce internetowej lub za pomocą innego oprogramowania. Szczegółowe informacje odnośnie do plików cookies zawarte są w postanowieniach Polityki.

III. Założenie Konta w Sklepie

§ 9

  1. Osoba chcąca zawrzeć ze Sprzedawcą umowę o założenie Konta w Sklepie powinna kliknąć zakładkę „Rejestracja" znajdującą się w górnej części każdej ze stron www składających się na Sklep, a następnie wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza. Formularz stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do przyszłego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie. Do wysłania formularza i zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezbędna jest akceptacja Regulaminu.

  2. W formularzu należy podać: adres e-mail, hasło do Konta, a także imię i nazwisko. Podany adres e-mail oraz hasło będą po założeniu Konta służyć do logowania się na nie.

  3. Zabronione jest dodawanie w formularzu treści o charakterze bezprawnym.

  4. Kliknięcie przycisku „Zarejestruj się" powoduje wysłanie formularza rejestracyjnego i jest równoznaczne z przyjęciem oferty Sprzedawcy, o której mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu. Z tą chwilą między Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie.

  5. Sprzedawca po zawarciu umowy, zgodnie z postanowieniem ustępu powyższego, wysyła do Klienta, na podany przez niego adres e-mail, wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta w Sklepie.

  6. Jeżeli Klient jest Konsumentem lub PB jednoosobowym, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy o założenie Konta, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, czyli od chwili określonej w postanowieniu ustępu 4 niniejszego paragrafu. Postanowienia § 18 ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.

  7. Konto może być także założone wraz ze składaniem zamówienia.

§ 10



Po założeniu Konta Klient ma możliwość: edycji swoich danych, dodania domyślnego adresu rozliczeniowego oraz adresu do wysyłki, składania zamówień, podglądu historii ostatnich zamówień.

IV. Złożenie i przyjęcie zamówienia

§ 12

  1. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

  2. Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

§ 13

  1. W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient powinien wybrać na odpowiednich podstronach Sklepu towary poprzez wybranie ich ilości i kliknięcie przycisku „do koszyka" znajdującego się przy wybranym przez Klienta towarze. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia znajdujących się tam towarów, a także rezygnacji z dokonania zakupów.

  2. Po dodaniu towarów do koszyka Klient ma możliwość zmiany ilości towarów, jakie chce kupić w Sklepie, poprzez zmianę odpowiedniej rubryki w koszyku.

  3. Po dodaniu do koszyka wszystkich towarów, jakie Klient chce zamówić, należy kliknąć przycisk „Koszyk" znajdujący się w górnej części każdej ze stron www składających się na Sklep, wówczas Klient zostanie przeniesiony na stronę zawierającą podsumowanie koszyka. W rubryce „aktywuj" Klient ma możliwość dodania kodu uprawniającego go do otrzymania zniżki na zakupy.

  4. Po weryfikacji koszyka oraz ewentualnym dodaniu kodu rabatowego należy kliknąć przycisk „Złóż zamówienie". Na tym etapie Klient, jeżeli nie jest jeszcze zalogowany na swoje Konto to powinien się nie zalogować. Jeżeli Klient nie ma Konta, wówczas podaje imię, nazwisko, numer telefonu, a także wskazuje adres rozliczeniowy i do dostawy. Klient ma także możliwość wskazania dodatkowych uwag do zamówienia, podania nazwy firmy lub wskazania innego adresu do dostawy niż adres rozliczeniowy. Zabronione jest zamieszczanie w formularzu danych i uwag o charakterze bezprawnym. Następnie należy wybrać sposób dostawy i płatności, które są wskazane w paragrafie poniższym. Po wpisaniu danych i dokonaniu wyboru sposobu dostawy i płatności należy kliknąć przycisk: „Wyślij zamówienie".

  5. Jeżeli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie może je założyć lub złożyć zamówienie bez rejestracji, podając w formularzu dane niezbędne do realizacji zamówienia i kliknąć w przycisk „Wyślij zamówienie".

  6. W przypadku gdy Klient wybierze opcję złożenia zamówienia bez zakładania Konta, wówczas do złożenia zamówienia niezbędna jest akceptacja Regulaminu. Jeżeli Klient posiada Konto, wówczas powinien się na nie zalogować.

  7. Po wybraniu sposobu dostawy oraz płatności zaktualizowana zostanie kwota do zapłaty, poprzez dodanie do niej opłaty za wybrane formy dostawy.

  8. Wskazane w koszyku towary wraz z podaniem ich ilości i cen, oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem stanowią skierowane do Klienta przez Sprzedawcę zaproszenie do złożenia oferty zakupu tych towarów. Kupujący z chwilą kliknięcia przycisku „Wyślij zamówienie" składa Sprzedawcy ofertę zawarcia powyższej umowy. Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oferty od Kupującego, w której poinformuje Kupującego o przyjęciu albo odmowie przyjęcia oferty Kupującego. Z chwilą otrzymania przez Kupującego od Sprzedawcy wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu oferty, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towarów wskazanych w ofercie złożonej przez Kupującego.

     

  9. W celu dodatkowego potwierdzenia zamówienia, Sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie, na podany przez Klienta w Koncie numer telefonu.

V. Dostawa i płatności

§ 14

  1. Sposoby i koszty dostawy towarów są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostępne są następujące sposoby płatności: tradycyjny przelew bankowy oraz płatność Przelewy 24.pl, czyli tzw. szybki przelew internetowy. Formą dostawy jest przesyłka kurierska oraz dostawa do paczkomatów Inpost.

  2. Kupujący powinien dokonać płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

  3. Koszty związane z realizacją płatności i dostawą towarów ponosi Kupujący, przy czym Sprzedawca może ustalić określony próg wartości zakupów, po którego przekroczeniu przez Kupującego koszty dostawy pokryje Sprzedawca. Klient jest informowany o kosztach związanych z dostawą oraz sposobem płatności przed złożeniem przez Klienta oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku.

  4. Klient otrzyma zakupiony towar w terminie będącym sumą czasu skompletowania zamówienia oraz czasu dostawy.

  5. Zamówienia są kompletowane i przygotowywane do wysyłki do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.

  6. W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami lub PB jednoosobowymi, Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne opóźnienia dostawy.

§ 15

Zamówienie dokumentowane jest odpowiednim dokumentem sprzedaży, zgodnym z przepisami podatkowymi.

§ 16

Sprzedawca zwraca uwagę, że Kupujący ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.

VI. Wymiana towaru

§ 17

  1. Bez uszczerbku dla prawa do odstąpienia od umowy przysługującego Konsumentowi oraz PB jednoosobowemu, które to prawo opisane jest w § 18 Regulaminu, Klient jest uprawniony do dokonania wymiany zakupionego towaru na inny towar w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Przy czym, wymiana może być dokonana jedynie na towar o równej lub wyższej cenie w stosunku do wymienianego. W przypadku wyboru przez Klienta towaru o wyższej cenie, Klient będzie zobowiązany do dokonania dopłaty ceny na rzecz Sprzedawcy.

  2. Jeżeli Klient chciałby dokonać wymiany zakupionego towaru na towar o niższej cenie, wówczas prosimy o skorzystanie względem zakupionego towaru z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży opisanego w § 18 Regulaminu oraz niezależnego zakupu towaru o niższej cenie. Nie uchybia to przepisom obowiązującego prawa dotyczącym potrącania wzajemnych wierzytelności.

VII. Zwroty i reklamacje

§ 18

  1. Jeżeli Klient jest Konsumentem lub PB jednoosobowym, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. Regulaminu.

  3. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe.

  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje:

 

    1. jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. woreczki z suszoną lawendą z inicjałami klienta, wzór został wykonany na życzenie Klienta i dostosowany do jego potrzeb.

    2. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta;

 

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  3. Klient powinien odesłać lub przekazać rzecz do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni kalendarzowych. Sprzedawca zaleca, by Klient zapakował zwracaną rzecz w odpowiedni sposób, by zabezpieczyć ją przed uszkodzeniami w trakcie transportu.

  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  5. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

     

     

§ 19

  1. Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.

  2. Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 . lub mailowo na następujący adres e-mail: decorer@decorer.pl

  3. W reklamacji należy podać dane Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

  4. Szczegółowe postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

  5. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.

VIII. Czas trwania umowy o założenie Konta

§ 20

Umowa z Klientem o założenie Konta w Sklepie zostaje zawarta na czas nieokreślony.

§ 21

  1. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta w Sklepie poprzez wysłanie wypowiedzenia na adres Sprzedawcy podany w § 1 lub e-mailem na adres decorer@decorer.pl . Umowa zostanie rozwiązana z chwilą otrzymania wypowiedzenia przez Sprzedawcę.

  2. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o założenie Konta w Sklepie jedynie w następujących sytuacjach:

    1. zakończenia przez Sprzedawcę prowadzenia Sklepu,

    2. podania przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub przy zakupie towarów informacji o charakterze bezprawnym, w tym nieprawdziwych danych do dostawy towarów,

    3. pozostawaniu przez Klienta w opóźnieniu z zapłatą za zakupione towary o więcej, niż 21 dni, jeżeli pomimo otrzymania pisemnego lub e-mailowego wezwania do zapłaty i wyznaczenia dodatkowego co najmniej 5 dniowego terminu Klient nie dokonał płatności.

W takim przypadku umowa o założenie Konta w Sklepie rozwiąże się z upływem tygodniowego okresu wypowiedzenia.

IX. Zmiany regulaminu

§ 22

  1. Sprzedawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu na zasadach określonych w postanowieniach niniejszego paragrafu i jedynie w przypadku wystąpienia jednej z następujących przyczyn:

    1. wprowadzenia przez Sprzedawcę nowych usług, związanych ze Sklepem,

    2. zmian sposobów dostawy lub płatności, zmiany kosztów dostawy lub kosztów płatności, zmiany czasu dostawy,

    3. modyfikacji ścieżki zakupowej,

    4. zmiany przepisów prawa, które powodują konieczność dostosowania do nich postanowień Regulaminu, jak w szczególności zmiany przepisów o: ochronie konsumentów, świadczeniu usług drogą elektroniczną, ochronie danych osobowych, w przypadku wystąpienia tej przyczyny Regulamin może być zmieniony w zakresie niezbędnym do dostosowania jego treści do nowych wymogów prawnych.

  2. W przypadku wystąpienia jednej z powyższych przyczyn, Sprzedawca prześle do Kupujących, na podane przez nich w Sklepie adresy e-mail, informację o planowanej zmianie Regulaminu wraz z treścią nowego Regulaminu. Informacja zostanie wysłana do Kupujących na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed dniem wejścia w życie planowanych zmian.

  3. Kupujący, który nie akceptuje planowanych zmian, może wypowiedzieć umowę o założenie Konta na zasadach wskazanych w postanowieniu § 21 ust. 1 Regulaminu. Jeżeli Kupujący nie wypowie umowy o założenie Konta przed dniem wejścia nowego brzmienia Regulaminu, wówczas staje się on wiążący dla Kupującego z dniem wskazanym jako dzień wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.

  4. Zmiany Regulaminu nie dotyczą umów sprzedaży zawartych przed wejściem w życie nowej wersji Regulaminu.

X. Postanowienia końcowe

§ 23

  1. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady w odniesieniu do towarów kupionych przez przedsiębiorcę zostaje wyłączona. Wyłączenie to obejmuje także, zgodnie z art. 5564 w zw. z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego PB jednoosobowych.

  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

     

§ 24

W trakcie korzystania ze Sklepu oraz korespondencji ze Sprzedawcą zakazane jest podawanie treści o charakterze bezprawnym.

§ 25

Informujemy, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.

Porady udzielane są także mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

§ 26

Regulamin jest dostępny w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie https://www.decorer.pl/regulamin.html



Wzór formularza odstąpienia od umowy

– Adresat:

DECORER Elżbieta Pająk

ul. Słowicza 9a,

31-320 Kraków

decorer@decorer.pl

tel 604779443

 

– Ja……………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:

………………………………………………………………………………...……………………

……………………………………………………………………………………………………...……………………………………………………………………………………………………...

– Nr zamówienia …………………………………….

- Data zawarcia umowy sprzedaży………………………….

–Imię i nazwisko Klienta …………………………………..

 

Polityka Prywatności

Część I – Postanowienia ogólne

 

§ 1

Administrator

  1. Administratorem danych osobowych jest, DECORER Elżbieta Pająk. W dalszej części Polityki prywatności oznaczone jako „Administrator" lub DECORER

  2. Decorer działa na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej

  3. Możesz skontaktować się z nami:

    1. listownie: ul. Słowicza 9a, 31-320 Kraków,

    2. e-mailem na adres: decorer@decorer.pl

§ 2

Pojęcia używane w Polityce prywatności

  1. Sklep" – sklep internetowy, którego główna strona znajduje się pod adresem https://decorer.pl

  2. Polityka" – oznacza niniejszy dokument,

  3. RODO" – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Tekst RODO znajdziesz tutaj,

  4. Social media" – portal społecznościowy Facebook, Instagram oraz inne portale społecznościowe, w których możemy mieć nasze profile.

 

§ 3

Zabezpieczenie danych osobowych

  1. Wszystkie dane osobowe, które poda klient w Sklepie lub które DECORER zbierze na temat klienta w trakcie korzystania przez klienta ze Sklepu, DECORER przetwarza jako Administrator zgodnie z RODO.

  2. Administrator Stosuje wymagane aktualnymi przepisami o ochronie danych osobowych środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

 

§ 4

Twoje prawa dotyczące danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe klienta, dlatego:

    1. klient ma prawo dostępu do Swoich danych osobowych, 

    2. klient może dokonywać ich sprostowania,

    3. klient może żądać usunięcia Swoich danych osobowych, gdy pozwala na to RODO,

    4. klient ma prawo ograniczenia przetwarzania, w zakresie określonym w RODO.

  1. W częściach II – IV Polityki, znajdują się informacje o dodatkowych prawach.

     

 

§ 5

Prawo sprzeciwu

  1. Po podaniu przez klienta swoich danych osobowych lub jeżeli sami je zbierzemy, Klient możesz skorzystać z prawa do sprzeciwu. Jest to możliwe gdy przetwarzamy dane osobowe Klienta:

    1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu Klient nie musi uzasadniać;

    2. na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów Administratora, taki sprzeciw wymaga uzasadnienia szczególną sytuacją Klienta.

  1. Jeśli Klient chce skorzystać z prawa sprzeciwu? Prosimy o kontakt się z Administratorem. Nasze dane kontaktowe znajdziesz w § 1 ust. 3 Polityki.

 

§ 6

Skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Jeżeli Klient uważa, że przetwarzamy Jego dane osobowe niezgodnie z prawem, to może wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a jego strona internetowa dostępna jest pod tym adresem: https://uodo.gov.pl/

 

§ 7

Pytania do Polityki oraz miejsce jej opublikowania

  1. W przypadku pytań dotyczących Polityki daj nam znać.

  2. Polityka znajduje się na stronie https://www.decorer.pl/regulamin.html oraz w naszym biurze, którego adres wskazujemy w § 1 ust. 3 Polityki.

 

 

Część II – informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych w poszczególnych formularzach i w trakcie kontaktu z DECORER

 

§ 8

a. Podawanie przez Klienta swoich danych jest to dobrowolne. Bez podania danych kontaktowych przez Klienta nie DECORER może nie być w stanie rozwiązać przedstawionej przez Klienta sprawy.

 

b. Dane osobowe przetwarzamy na podstawie :

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes.

 

c. prawnie uzasadnionym interesem jest Rozwiązanie przedstawionej przez Klienta sprawy oraz udzielenie Mu odpowiedzi.

. d. Dane Klienta, Administrator przekazuje podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) Sklepu lub danych osobowych dla sklepu.

 

e. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez cały czas potrzebny na rozwiązanie przedstawionej przez Klienta sprawy. W zależności od jej rodzaju również przez czas potrzebny na wykazanie, że ją rozwiązaliśmy, czyli przez czas przedawnienia roszczeń.

 

§ 9

Rejestracja konta w Sklepie

  1. Dane osobowe Klienta są potrzebne w celu :

    1. Wykonania umowy o założenie konta w Sklepie oraz poszczególnych umów sprzedaży produktów,

    2. marketingowych polegających na dopasowywaniu treści do wcześniejszych działań Klienta w Sklepie, możemy m.in. przedstawiać Klientowi w Sklepie listę produktów, które mogą Go zainteresować albo zachęcać do kontynuowania zakupów, których nie dokończył.

 

  1. Prawa

Zostały opisane w § 4 i 5 Polityki. Klienta może skorzystać także z prawa do przenoszenia Swoich danych osobowych na warunkach określonych w RODO.  

 

  1. Podawanie danych jest dobrowolne. Bez ich podania Klient jednak nie może założyć konta w Sklepie oraz zawierać umów sprzedaży za jego pośrednictwem.

 

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO, czyli wykonanie umowy, którą z Klientem zostaje zawarta, realizacja obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. podatkowego) oraz prawnie uzasadniony interes sklepu.

 

  1. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie działań marketingowych opisanych w punkcie a.2 powyżej.

 

  1. Dane Klienta mogą być przekazane:

    1. Dostawcom narzędzi do:

      1. analityki ruchu na stronach Sklepu, 

      2. prowadzenia marketingu. 

    2. Kurierom.

    3. Operatorom płatności dostępnych w naszym Sklepie.

    4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) Sklepu oraz danych osobowych.

    5. Biurom księgowym lub kancelariom prawnym.

 

  1. Dane Klienta mogą być przetwarzane Przez czas:

    1. trwania umowy o założenie konta w Sklepie, poszczególnych umów sprzedaży oraz czas niezbędny do wykazania, że wykonaliśmy je prawidłowo. Czas ten odpowiada długości terminu przedawnienia roszczeń;

    2. prowadzenia działań marketingowych opisanych w punkcie a.2. powyżej albo do czasu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w tych celach.

 

§ 10

Zakupy w Sklepie bez rejestracji konta

Jeżeli Klient dokonuje zakupów w naszym Sklepie, ale nie ma zarejestrowanego w nim konta, powinien zwróć uwagę na fakt , że Jego dane są potrzebne :

    1. Do wykonania umowy sprzedaży produktów,

    2. Do celów marketingowych polegających na dopasowywaniu treści do wcześniejszych działań w Sklepie, możemy m.in. przedstawiać Klientowi w Sklepie listę produktów, które mogą CięGo zainteresować albo zachęcać do kontynuowania zakupów, których nie dokończył.

  1. prawa

Opisaliśmy je w § 4 i 5 Polityki. Możesz skorzystać także z prawa do przenoszenia Twoich danych osobowych na warunkach określonych w RODO.

 

  1. Podawanie danych jest to dobrowolne. Bez ich podania nie możesz jednak zawierać umowy sprzedaży za pomocą Sklepu.

 

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO, czyli wykonanie umowy, która z Klientem zostaje zawarta, realizacja obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. podatkowego) oraz prawnie uzasadniony interes sklepu.

 

  1. Prawnie uzasadnionym interesem Sklepu jest prowadzenie działań marketingowych opisanych w punkcie a.2 powyżej. 

 

  1. Dane Klienta mogą być przekazane:

    1. Dostawcom narzędzi do:

      1. analityki ruchu w Sklepie, 

      2. prowadzenia marketingu.

    2. Kurierom.

    3. Operatorom płatności dostępnych w naszym Sklepie.

    4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) Sklepu oraz danych osobowych dla nas.

    5. Biurom księgowym lub kancelariom prawnym.

 

  1. Dane Klienta mogą być przetwarzane Przez czas:

    1. niezbędny do wykonania umowy sprzedaży oraz do wykazania, że wykonaliśmy ją prawidłowo. Czas ten odpowiada długości terminu przedawnienia roszczeń;

    2. prowadzenia działań marketingowych opisanych w punkcie a.2. powyżej albo do czasu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w tych celach.

 

§ 11

Zapisanie się do newslettera

Jeżeli Klient zapisuje się do naszego newslettra, powinien zwróć uwagę na fakt , że Jego dane są potrzebne :

  1. Do wysyłania do Klienta informacji marketingowych za pomocą wiadomości e-mail, analizowania czy czytasz nasze newslettery oraz które treści czytasz najchętniej. Na tej podstawie możemy też dopasowywać treści newslettera do zainteresowań Klienta.

  1. Prawa

Opisaliśmy je w § 4 i 5 Polityki. Klient Może skorzystać także z prawa do przenoszenia Swoich danych osobowych na warunkach określonych w RODO.

 

  1. Podawanie danych jest to dobrowolne. Bez ich podania Klient nie będzie mógł zapisać się do naszego newslettera.

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane na podstawie:

  1. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes. 

  2. Jeżeli Klient wyraził zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych na Swój adres e-mail to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Klient zgodę może zawsze odwołać. Wystarczy kontakt z Administratorem.

Dane Klienta mogą być przekazane:
    1. Dostawcom narzędzi do wysyłki newsletterów.

    2. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) Sklepu oraz danych osobowych dla nas.

    3. Podmiotom zajmującym się prowadzeniem działań marketingowych dot. Sklepu.

 

  1. Dane Klienta mogą być przetwarzane przez czas prowadzenia działań marketingowych przez Sklep albo do czasu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Swój adres e-mail. Odwołanie przez Klienta zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

 

 

Część III – nasze profile w Social media

 

§ 12

Korzystanie z naszych profili w Social media

  1. Dane Klienta są potrzebne :

    1. udzielania odpowiedzi na prywatne wiadomości, które Klient do nas skieruje,

    2. prowadzenia z Klientem dyskusji w ramach komentarzy pod poszczególnymi postami,

    3. udostępniania naszych postów Klientowi jako osobie obserwującej nasz profil,

    4. marketingowym polegającym na informowaniu o naszych produktach oraz o nas samych za pomocą postów, które umieszczamy na naszym profilu, w tym postów sponsorowanych, które są wyświetlane szerszemu gronu użytkowników Social media,

    5. statystycznym polegającym na prezentowaniu nam przez podmioty prowadzące Social media, jak przykładowo Facebook danych o wyświetlalności naszych postów, ich zasięgach, liczbie interakcji, danych demograficznych naszych obserwujących; dane prezentowane nam przez podmioty prowadzące Social media są danymi statystycznymi jednak są tworzone na podstawie obserwacji przez te spółki zachowań Klientów na naszym profilu.

 

  1. Prawa zostały opisane w § 4 i 5 Polityki.

     

  1. Podawanie danych jest to dobrowolne. Jednak z uwagi na stosowane przez Social media zasady będziemy widzieli imię, nazwisko (lub nick) oraz zdjęcie Klienta jeżeli do nas napisze lub skomentuje nasz post.

 

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane na podstawie:

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes. 

 

  1. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest odpowiedź na wiadomości Klienta i komentarze, dostarczanie Klientowi postów, informowanie o naszych produktach i o nas samych za ich pomocą, analiza danych statystycznych związanych z naszym profilem. 

 

  1. Dane Klienta mogą być przekazane:

  1. Podmiotom prowadzącym Social media,

  2. Podmiotom, które prowadzą dla nas nasze profile w Social mediach.

 

  1. Dane Klienta mogą być przetwarzane przez czas :

  1. potrzebny na rozwiązanie przedstawionej przez Klienta sprawy. W zależności od jej rodzaju również przez czas potrzebny na wykazanie, że ją rozwiązaliśmy, czyli przez czas przedawnienia roszczeń;

  2. obserwowania przez Klienta naszego profilu. Klient może zawsze usunąć swoje komentarze pod naszymi postami, przestać nas obserwować lub zrezygnować z posiadania konta w Social media.

 

 

Część IV – informacje o plikach cookies i związanym z nimi przetwarzaniu danych osobowych

 

§ 13

Wejście na strony Sklepu

Wejście na strony Sklepu wiąże się z przetwarzaniem przez nas informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies są zapisywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie), a następnie uzyskiwany jest dostęp do znajdujących się w nich informacji. Działania te następują na opisanych poniżej zasadach.

 

§ 14

Czym są pliki cookies i po co je stosujemy

  1. W Sklepie stosujemy pliki cookies, czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez Sklep.

  2. Przechowujemy pliki cookies na komputerze, telefonie lub tablecie Klienta, a następnie uzyskujemy dostęp do informacji w nich zawartych w celach:

    1. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu, w tym utrzymania sesji,

    2. marketingowych polegających na wyświetlaniu reklam naszych produktów na innych stronach internetowych, w tym w portalach społecznościowych, w dopasowaniu do produktów, które Klient oglądał w Sklepie,

    3. marketingowym polegającym na dostosowaniu treści wyświetlanych w Sklepie do produktów, które oglądał Klient.

    4. statystycznych i analitycznych, w szczególności umożliwienia przeanalizowania sposobu korzystania ze Sklepu.

  1. W przypadkach opisanych w punktach b – d powyżej może mieć miejsce przetwarzanie danych osobowych Klienta:

    1. przetwarzanie to realizujemy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO;

    2. naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie marketingu naszych produktów, które Klient oglądał w naszym Sklepie, a także zbieranie danych statystycznych o sposobie korzystania przez Klienta z naszego Sklepu, by optymalizować jego działanie;

    3. Prawa związane z tym przetwarzaniem przedstawiliśmy w § 4 i 5 Polityki;

    4. W każdej chwili Klient może się z nami skontaktować i wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Swoich danych osobowych. W tym w celach marketingowych. Sprzeciwu dotyczącego przetwarzania w celach marketingowych nie musisz uzasadniać;

       

    5. będziemy je przechowywali przez czas prowadzenia przez nas tych działań marketingowych lub statystycznych i analitycznych albo do momentu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych, lub sprzeciwu odnoszącego się do celów statystycznych lub analitycznych;

    6. przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie dokonywane po spełnieniu warunków pozwalających na takie działanie. O wystąpieniu takiej sytuacji będziemy informowali Klienta;

    7. udostępnienie tych danych osobowych jest dobrowolne, a brak ich udostępnienia np. poprzez zastosowanie odpowiedniego oprogramowania blokującego nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami; Klient nie będzie wówczas widział reklam naszych produktów dopasowanych do Swoich działań w naszym Sklepie, w tym oglądanych produktów.

 

§ 15

Rodzaje plików cookies

W Sklepie znajduje się kilka rodzajów plików cookies:

    1. sesyjne, które pozostają w pamięci Twojej przeglądarki internetowej do czasu jej wyłączenia,

    2. czasowe, które pozostają w pamięci Twojej przeglądarki internetowej do upływu z góry określonego czasu (maksymalnie 10 lat) pamiętaj, że takie pliki możesz usunąć wcześniej samodzielnie (w § 16 wskazujemy, jak to zrobić),

    3. stałe, które pozostają w pamięci Twojej przeglądarki internetowej, dopóki ich nie skasujesz (w § 16 wskazujemy, jak to zrobić),

    4. zewnętrzne, pochodzą m.in. od dostawców narzędzi do analityki w Sklepie.

 

§ 16

Jak usunąć pliki cookies

  1. Klient może tak skonfigurować swoją przeglądarkę internetową, by uniemożliwia przechowywanie plików cookies na Swoim komputerze, telefonie lub tablecie.

  2. Pliki cookies Klient może usunąć po ich zapisaniu przez nas. W tym celu może skorzystać z: odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, programów służących w tym celu lub odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach Swojego systemu operacyjnego.

  3. Pod tymi linkami informacje o sposobach usunięcia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:

 

§ 17

Wpływ zmiany ustawień przeglądarki na korzystanie ze Sklepu

Zmiana konfiguracji przeglądarki internetowej na taką, która uniemożliwia lub ogranicza przechowywanie plików cookies może spowodować ograniczenia funkcjonalności Sklepu. Do podobnych skutków może prowadzić wykasowanie plików cookies w trakcie korzystania ze Sklepu. Oznacza to, że niektóre z naszych usług nie będą dostępne bez plików cookies, przykładowo Klient może nie móc dokończyć zakupów w naszym Sklepie.

 

§ 18

Zewnętrzne pliki cookies

  1. Pliki cookies zamieszczane w komputerze, telefonie lub tablecie Klienta mogą pochodzić od innych usługodawców. Może je sam usunąć ze Swojego urządzenia. Jak to zrobić wskazujemy w § 16. Pliki te są przechowywane na urządzeniu Klienta przez różny czas, w zależności od danego pliku (maksymalnie przez 1 rok).

  2. W Sklepie znajdują się pliki cookies dostarczane przez:

    1. Google Ireland Limited w ramach usług Google Analytics. Usługi te pomagają nam analizować ruch w Sklepie. Na ich podstawie uzyskujemy statystyki i dane analityczne pokazujące, jak użytkownicy korzysta ze Sklepu. Działanie Google Analytics można zablokować. W tym celu należy zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl;

       

  3. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie dokonywane po spełnieniu warunków pozwalających na takie działanie. O wystąpieniu takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany.

 







 

Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.

1 Decorer.pl to sklep internetowy, dostępny w domenie decorer.pl, prowadzony przez DECORER Elżbieta Pająk, działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod nr ew. 5264/2005 w Urzędzie Miasta Krakowa, Wydział Handlu i Usług, Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej NIP: 686-147-18-33, z którym Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym decorer@decorer.pl.

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://www.decorer.plumożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

  2. Zakup w sklepie internetowym decorer.pl oznacza zaakceptowanie niniejszego regulaminu.

  3. Produkty oferowane w Sklep są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

  4. Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT

  5. Na każdy sprzedany towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon. O ile kupujący nie zastrzegł w uwagach do zamówienia - faktury wysyłane są  w formie elektronicznej. W innym przypadku faktury są wysyłane wraz z towarem.

  6. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą InPost lub firm kurierskich. Koszty dostawy ponosi Kupujący.

  7. Koszt dostawy uzależniony jest od: rodzaju towaru, wartości towaru, wymiarów i wagi przesyłki (przesyłek), wybranej formy płatności oraz ilości zamawianych towarów/usług. koszt dostawy podawany jest w tzw. "Koszyku" - w jego podsumowaniu.

  8. W przypadku przesyłek hurtowych wysyłanych poza granice Polski, sposób i koszty wysyłki są ustalane indywidualnie.

    9. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie firmie DECORER oferty zawarcia umowy kupna zamówionego produktu.
  9.   Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez DECORER zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

  10. Standardowy czas dostawy wynosi 2-4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty za towar na naszym koncie.

11. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu dla celów realizacji transakcji. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep.

 

II. Formy płatności

    1. Możliwe są następujące formy zapłaty:

  • przedpłata na konto;
  • płatność przy odbiorze;

III. Gwarancja i odstąpienie od umowy

  1. DECORER odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym

  2. Sposób realizacji zobowiązań Sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową określają obowiązujące przepisy prawa.

  3. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem decorer@decorer.pl, lub w formie pisemnej na adres:

    DECORER ul. Słowicza 9a, 31-320 Kraków

  4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

    • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

    • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

    • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

    • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  6. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

  7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

  8. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sklep zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

  9. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, wysyłając je na adres Sklepu decorer@decorer.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego w Załączniku 1 niniejszego Regulaminu. Po otrzymaniu od kupującego oświadczenia Sprzedający niezwłocznie prześle  potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.

  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  11. W przypadku odstąpienia od Umowy Konsument ponosi bezpośrednio koszty zwrotu rzeczy do sklepu.

  12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracana cena produktu jest pomniejszona o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. Podstawą wyceny zmniejszenia wartości rzeczy jest średnia wartość rzeczy używanej na portalach aukcyjnych.

  13. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsię-biorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

IV. Postanowienia końcowe

  1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

Materiały multimedialne

  1. Zamieszczone na stronach sklepu wszelkie materiały multimedialne są własnością Sklepu.

  2. Produkty, znaki graficzne, zdjęcia oraz strona internetowa Decorer.pl służą obsłudze naszych klientów. Reprodukcja, kopiowanie oraz drukowanie strony internetowej jest dozwolona tylko w celach realizacji zamówień. Wszelkie inne użycie jest chronione prawami autorskimi.

Załącznik 1

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

DECORER

ul. Słowicza 9A

31-320 Kraków.



Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych towarów ........................................................................................, numer zamówienia...................................................................
Data zawarcia umowy ................................................., data odbioru przesyłki .............................................................................


Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data i czytelny podpis..........................................................

Regulamin obowiązuje od dnia 25-12-2014r.

 

 

Polityka prywatności DECORER

  1. Administratorem danych osobowych jest DECORER Elżbieta Pająk z siedzibą w Krakowie, na ul. Słowiczej 9a

  2. Prosimy o kontakt:

    a) mailem decorer@decorer.pl,

    b) telefonicznie +48 604779443

    c) pocztą na adres : DECORER Elżbieta Pająk, ul Słowicza 9a, 31-320 Kraków

  3. Dane osobowe kupującego są przetwarzane w celu:

    1. realizacji złożonego zamówienia – podstawa prawna (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

    2. realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawa prawna (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

    3. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawa prawna (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

  4. Dane osobowe kupującego mogą być przekazywane  dostawcom systemów informatycznych i usług IT, bankom i operatorom płatności, firmom kurierskim oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

  5. Dane osobowe kupującego będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz obowiązków podatkowych lub do czasu wycofania wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych przez kupującego.

     

  6. Kupującemu przysługuje prawo dostępu do własnych danych osobowych, prawo do uzyskania kopii danych, prawo do ich aktualizacji, zmiany, usunięcia, oraz ograniczenia przetwarzania.

  7. Kupującemu przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy.



 

 

 

Regulamin sklepu obowiązujący do 25.12.2014r.

 

1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.decorer.pl Sklep prowadzony jest przez firmę: DECORER Elżbieta Pająk, działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod nr ew. 5264/2005 w Urzędzie Miasta Krakowa, Wydział Handlu i Usług, Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej

 

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową towarów za pośrednictwem sieci Internet.

 

3. Firma jest płatnikiem VAT UE. Podane w sklepie ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT. Ceny nie zawierają kosztu transportu do zamawiającego.

 

4. Zamówienia są przyjmowane na stronie www.decorer.pl. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zakupu. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację potwierdzającą przyjęcie zamówienia z łączną sumą do zapłaty.

Zamówienie może zostać opłacone w następujący sposób:

 

a) zapłata przy odbiorze

b) zapłata przelewem na rachunek bankowy sklepu:

74 1140 2004 0000 3402 3946 5160

 


5. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w dniu roboczym następującym po dniu zaksięgowania wpłaty na koncie.

 

6. Zamówienia są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia do 4 dni roboczych w przypadku dużej liczby zamówień. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja kupujący zostanie o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie.

 

7. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia lub wpłaty za złożone zamówienie, po upływie 14 dni roboczych od jego złożenia - zamówienie zostanie anulowane.

 

8. Wszystkie zamówienia są standardowo wysyłane przesyłką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich. Na życzenie klienta zamówione towary mogą być wysłane w inny sposób, koszt wysyłki podlega wówczas indywidualnym ustaleniom.

 

9. W przypadku przesyłek wysyłanych poza granice Polski, sposób i koszty wysyłki są ustalane indywidualnie.

 

10. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem 604 779 443 lub e-mailem pod adresem decorer@decorer.pl.

 

12. Nie można anulować zamówienia już wysłanego - W takim przypadku obowiązuje procedura zwrotu towaru/odstąpienia od umowy.

13 Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.Nr.22,poz.271 art.7), w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, Umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.  W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres sprzedawcy. Sprzedawca w ciągu 2 dni roboczych,  dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

 

14. Jeśli otrzymane prze klienta produkty posiadają wadę , klient może złożyć reklamację. Reklamowany produkt należy odesłać przesyłką poleconą do sprzedawcy z załączonym pismem uzasadniającym reklamację. Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze sprzedawcą!
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 4 dni od ich zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymienimy na pełnowartościowy lub zostanie zwrócona równowartość produktu oraz koszt wysyłki reklamowanego przedmiotu.

15. Reklamacje dotyczące niezgodnosci zawartosci przesyłki z zamówieniem prosimy zgłaszać mail'owo lub telefonicznie, wyszczególniając różnice pomiędzy zawartością paczki a zamówieniem. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 4 dni od ich zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji brakujące produkty będą dostarczone do klienta lub klient otrzyma zwrot opłaty uiszczonej za brakujące produkty.

16. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w transporcie lub podejrzenia kradzieży zawartosci prosimy o informację - Reklamacje w tej kwestii rozpatrywane będą w terminie 4 dni od ich zgłoszenia.

Ponadto, bardzo prosimy o spisanie z listonoszem lub kurierem protokołu reklamacyjnego umożliwi to złożenie reklamacji u dostawcy przesyłki.

19. Sprzedawca do realizacji zamówienia używa danych podanych przez Klienta w zamówieniu.

20. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu w celu ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy.
Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep.

21. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

22. Klient ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.

Sklepy internetowe KQS.store